Producenci
Zwroty i reklamacje

Wiążąc się umowami z producentami braliśmy pod uwagę dobro konsumentów oraz bezpieczeństwo zakupów. Skupiliśmy się na produktach wysokiej jakości, sprawdzonych i skutecznych. Wszystkie z nich objęte są dodatkowo gwarancją. Jeśli jednak odczujecie Państwo niezadowolenie ze zrobionych zakupów – macie możliwość dokonania zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy poczynić kilka kroków opisanych w poniższej instrukcji.

  

Uwaga!

Prosimy o nienadawanie zwrotów do Paczkomatów oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej – takich paczek nie jesteśmy w stanie odebrać i zostaną zwrócone przez przewoźnika do nadawcy.

  

Zwroty prosimy kierować na adres:

Lidia Baran
Panattoni Park Tricity North
Insidelog – Garden e-Commerce Sp. z o. o.
ul. Działkowców 15
84-230 Rumia
BRAMA T4
z dopiskiem "zwrot" lub "reklamacja"

  

Zwrot towaru

Zwracany towar należy wysłać w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością po uprzednim zgłoszeniu tego zamiaru obsłudze sklepu dla ogrodu. W przypadku uznania prawidłowości całej procedury oraz kompletności produktu - zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie, jaką Klient zapłacił za dany produkt będzie przesłany w ciągu 14 dni roboczych przelewem na numer konta bankowego Klienta. Koszt transportu produktu zwracanego pokrywa klient.

Procedura:

Zgłoszenie drogą mailową obsłudze sklepu chęci dokonania zwrotu zakupionego produktu/ zakupionych produktów. Mail na adres: kontakt@dziendobryogrod.pl

Mail powinien zawierać:

  • imię i nazwisko,
  • adres,
  • numer zamówienia,
  • nazwę zwracanego towaru,
  • numer katalogowy,
  • ilość produktów.

Pobierz formularz odstąpienia od umowy tutaj.

Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo, ustalając wspólnie szczegóły przebiegu procedury zwrotu.

Przygotowanie przez Klienta paczki zwrotnej – informacje podstawowe.

  • produkt musi być kompletny,
  • produkt nie może nosić ślady jakiegokolwiek użytkowania,
  • produkt posiada oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta.

Wysyłka paczki (na koszt Klienta/nabywcy) - towar należy zwrócić na adres wskazany przez pracownika sklepu drogą mailową.

 

Nowość! Dokonaj zwrotu za pomocą Szybkich Zwrotów InPost - wystarczy kliknąć w link i uzupełnić formularz, by wygenerować darmowy kod zwrotny do nadania paczki. Przygotuj numer swojego zamówienia oraz numer zwracanej przesyłki (umieszczony na etykiecie wysyłkowej). Po wypełnieniu i zatwierdzeniu formularza wyświetli się kod w formie 10 cyfr oraz kod QR, z którym należy udać się do Paczkomatu i wpisać go (10 cyfr) lub zeskanować (kod QR) oraz umieścić paczkę w skrytce. To wszystko, paczka wraca do nas!


kliknij tutaj aby przejść do formularza

Reklamacja

Wszystkie produkty oferowane przez nasz sklep objęte są gwarancją nadaną przez producenta. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzeń w transporcie – prosimy o spisanie protokołu szkodowego oraz kontakt z obsługą. Innego rodzaju reklamacje również podlegają poniższej procedurze i podlegają rozpatrzeniu.

Procedura:

Spisanie protokołu szkodowego – jeśli przesyłka została uszkodzona podczas transportu.
Zgłoszenie obsłudze sklepu reklamacji drogą mailową na adres: kontakt@dziendobryogrod.pl

Mail powinien zawierać:

  • imię i nazwisko,
  • adres,
  • numer zamówienia,
  • nazwę zwracanego towaru,
  • numer katalogowy,
  • ilość produktów,
  • zdjęcia uszkodzeń – obowiązkowe do rozpatrzenia reklamacji!

Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo w celu ustalenia szczegółów rozpatrzenia reklamacji – możliwych do podjęcia dalszych kroków.

do góry

Już prawie gotowe...

Wpisz swoje imię oraz adres email, na który mamy wysłać dostęp do e-booka!

Twoje imię:
Twój e-mail:
 

Już prawie gotowe...

Wpisz swoje imię oraz adres email, na który mamy wysłać powiadomienia!

Twoje imię:
Twój e-mail:
 

Już prawie gotowe...

Wpisz swoje imię oraz adres email, na który mamy wysłać kupon rabatowy!

Twoje imię:
Twój e-mail:
 

Potrzebujesz podpowiedzi?

Skontaktuj się z naszym doradcą pod numerem:

  58 500 54 88

Podczas rozmowy:

 Razem ustalicie czego dokładnie potrzebujesz

 Doradzi Ci w wyborze odpowiedniego produktu

 Odpowie na wszystkie Twoje pytania

 Zrealizuje razem z Tobą zamówienie

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek: 08:00 - 17:00

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl